BEL NU +32 475 43 48 96

Service

Service aan huis

Is uw toestel defect? Wij reageren binnen de 24 uur na uw oproep. U kunt Gefixt steeds bereiken via gsm.

Wij begrijpen maar al te goed dat u uw toestel niet zomaar een paar weken kunt missen. Of het nu om een wasmachine, droogkast of kookplaat gaat, u kunt erop rekenen dat wij ze op korte termijn herstellen. Wij herstellen al uw elektrotoestellen, ongeacht het merk en waar u ze hebt gekocht, zo snel mogelijk, met de originele onderdelen.

Keypartner Miele

Als Miele-specialist kunnen wij deze toestellen met de nodige kennis van zaken uitlezen dankzij het diagnosesysteem via pc. Als specialist in Miele-producten kunnen wij u een kwalitatief hoogstaande service bieden als uw apparaat defect raakt. Als extra zekerheid is een verlenging van de garantietermijn tot 10 jaar mogelijk.

Herstelling van alle Miele-toestellen binnen de 24 uur!

Nieuwe toestellen

Kan uw toestel toch niet hersteld worden of wegen de kosten niet op tegen de leeftijd van het toestel? Dan geven wij u vrijblijvend advies over de aanschaf van een nieuw toestel. U kunt steeds rekenen op de beste prijzen en promoties.

FAQ

1. Wie, wat, waar?
Gefixt is een hersteldienst van alle witgoed- en inbouwtoestellen. Wij zijn gespecialiseerd in de snelle herstelling of vervanging van uw wasmachine, droogkast, vaatwasser, oven en kookplaat. Gefixt herstelt in de ruime regio tussen Antwerpen en Brussel. Voor elektroservice in andere regio's kunt u steeds terecht bij onze partners. 

2. Binnen welke termijn kan mijn toestel hersteld zijn?
Meestal kan er binnen de twee dagen na uw oproep iemand langskomen. Voor dringende gevallen kunt u het best even bellen naar 0475/43.48.96. We maken dan onmiddelijk een afspraak.

3. Kan er 's avonds of op zaterdag iemand langskomen?
Ja. Als u overdag niet thuis bent, kunnen wij ook 's avonds of op zaterdag langskomen, zonder extra kosten. Neem gerust contact op: 0475/43.48.96.

4. Is er garantie op mijn herstelde toestel?
Wij geven drie maanden garantie op een hersteld toestel. Het gebeurt echter zelden dat hetzelfde probleem zich na de herstelling voordoet.

5. Als mijn toestel onherstelbaar is, kan ik dan een nieuw toestel bestellen?
Ja. Gefixt kan u op korte termijn een nieuw toestel leveren. Wij helpen u persoonlijk met raad en daad bij met de keuze van een nieuw elektrotoestel aan een voordelige prijs.

6. Zijn nieuwe toestellen bij Gefixt duurder dan in de grote ketens?
Nee, integendeel. Onze prijzen zijn zeer competitief in vergelijking met de grote ketens.

7. Neemt Gefixt mijn oude toestel mee?
Ja. Wij nemen uw oude toestel gratis mee.